Uppdatering

Nu var det ett tag sedan jag bloggade så jag antar att det var dags att göra ett blogginlägg.


     Före bild

Efter bild

Ja jag är numera trimmad.

Fredag:
I fredags var jag på rallylydnad med Magda och boy så roligt det är, jag är enda tiken så ni kan ju fatta va roligt det är att reta boysen, hehe. Innan träningen var jag och Magda på djurmagasinet och provde en ny outfit till mig, bild kommer senare. Det blev ett fodrat regntäcke eftersom jag är nytrimmad och fryser lite.

På träningen fick vi träna mycket på saker som jag redan kan och det blir lite tråkigt så Magda måste göra det lite svårare för mig och vipps så blir det roligt igen. 
Våran tränare tycker att Magda och jag har för nära relation så tydligen ska vi försöka vara ifrån varandra lite, pyttsan säger jag, vi ska vara mer tillsammans, hon ÄLSKAR MIG!!!! Ja just ja ALLA ÄLSKAR MIG!!!
När vi kom hem på kvällen så myste vi en massa, jag älskar att mysa!



Lördag:
En riktigt bra dag. Människorna skulle till Svedje och höststäda och jag fick följa med och springa lös. Magda hade med sig pipen så den sprang jag efter och det är så roligt, jag älskar min pip!!! 

När vi kom hem gick vi äntligen ut i skogen, jag och människorna. Dock är jag lite orolig, varje gång vi plockar svamp blir Magda konstig, ja ni ser på bilden hur hon blir.

Vi kan gå och gå och helt plötsligt sätter sig människorna ner i skogen och jag springer fram till dom för självklart vill dom gosa med mig men dom bara ropar åt mig att stanna och sätta mig ner för jag förstör svampen, HALLÅ jag är WILMA jag kan inte förstöra någonting!!!

Jaja efter svampplockningen så gick vi hem och människorna for till stallet men eftersom jag hade varit ute så mycket under dagen stannade jag hemma, skönt att få vara själv med min kissekatt unge ibland, han smakar så gott och det är så roligt att dra i honom.
 

Söndag:

Idag åkte människorna och hämtade mat åt kusarna och självklart följde jag med MEN jag fick inte följa med ut för tydligen så finns det hundar som jag kan spöa skiten ur där och det blir så slaskigt när jag är på det humöret så jag stannade i bilen och sov. 

När vi kom hem igen så hörde jag ordet SKOG, snacka om bra helg! Vi var dock bara ute ett litet tag i min smak men det var helt okej. När människorna åkte till stallet fick jag stanna hemma för det var lite kallt ute. Under tiden dom var borta smakade jag katt och sov, skönt att bara chilla ibland när man har en busy vardag.

På kvällen skulle människorna rensa all svamp så jag tog det bara lugnt, blev en tidig kvällskiss innan jag med bestämda tassar stegade mot sängen. 

Så nu har ni fått lite uppdatering om hur mitt liv har varit dom senaste dagarna, funderar på att videoblogga.

Slick och voff /Wilma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0