Räven



Jag har ny design på bloggen vilket jag tackar www.darlinglilli.blogg.se, hon kan det här med bloggar.

Jag hinner inte blogga varje dag eftersom jag har en massa saker som jag ska göra men nu ikväll hinner jag.
Vad har jag gjort då? Inte så jättemycket MEN idag har jag jagat iväg räven från mina ägor, snacka om att han blev rädd, jo du, superrädd blev han. Dock är jag inte säker på att han håller sig borta så jag måste ligga framför dörren ifall jag får komma ut.

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Igår kväll kom det folk hit och det visade sig vara Nila (kom kompis) ägare och en till tjej men Nila var inte med men oj vad det luktade Nila, nästan så jag trodde hon gömde sig någonstans. Jag fick en massa godis eftersom jag är så söt och sen gick jag och la mig och sov länge.

Imorse var jag tvungen att mysa med Magda eftersom hon är sjuk och hon blir lite vääääl gosig när hon är det så jag orkar bara 10minuters perioder, det tar mycket på mig som hund.

Ja annars har det nog inte hänt något speciellt här i mitt rike, har tagit en råtta det är väl det enda. Ja just ja jag fick smaka på kaninen häromdagen, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0