Massor gjort




Först måste jag be om ursäkt för att jag inte har bloggat på ett tag men jag har haft tassarna fulla och eftersom jag delar dator med Magda så måste jag ta den när hon inte har den vilket är....JÄMT!!!

Menmen nu så. All min tid har egentligen gått till att bli frisk vilket jag är numera, pigg och skäller på allt och alla vilket uppskattas av vissa och vissa inte. Jag var uttorkad sa dom på sjukhuset så jag fick vatten och sen fick jag leverpastej två gånger om dagen med nått vitt i, jag slukar det helt, mums som mina mattar säger.

Sen har det varit fullmåne så jag har varit ute och skällt och sen har Magda och myst en massa. Ja just ja jag kanske ska berätta om förra fredagen. Eftersom jag inte fick anstränga mig så skulle min kompis Nila följa med Magda på sista Rallyträningen och det var väl okej men jag följde med så jag såg att hon skötte sig, ja Nila alltså.
Nila sov över hos mig och på kvällen hade vi lite mys innan jag och Magda gick och la oss, ja ingen annan får sova hos min Magda förstår ni, hon är MIN!

På lördag morgon gick Magda, Nila och jag ut och sprang i snön, bilden ovan tog Magda på mig då. Men vi fick inte vara ute så länge för det var dags för frukost och efter frukosten har jag en tradition, jag myser så det fick det bli innan Nilas matte kom och hämta henne. ´Det var roligt att ha en kompis på pyjamasparty men jag var glad när hon åkte.
Ja ni kanske vill veta hur det gick på träningen?  Nila skötte sig men jag fick gå in och visa hur det skulle göras ibland och på slutet så skulle det tävlas och självklart fick jag vara med och visa alla killar hur det skulle göras, jag kan ju  liksom det här med rallylydnad.

Ne nu börjar jag få ont i tassarna av allt skrivande. Puss och slick!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0