En lite presentation


Tydligen ska jag också blogga, det är tydligen coolt.
Ja Wilma heter jag och är en mördarhund. Jag är 5år och äger en stor gård med mycket djur som jag skäller på varje dag. Mestadels gillar jag att sova, tugga på katterna och jaga sork eller möss.
När jag inte är upptagen med att sköta mina ägor så tränar jag Rallylydnad vilket är jätteroligt.

Jag är egentligen en blandning mellan westie och Jack russel men jag är mer en mördarhund eftersom jag en gång dödade kalkoner som satt inlåsta i en låda + att jag öppnade kaninburen en gång och tog ut kaninen, jag ville bara smaka lite på honom, jag lovar...

Ne nu ska jag fortsätta sova, jobbigt att blogga.


Tjing tjing
/Wilma


Kommentarer
Postat av: Hannah

Vilken fin bild, söt hund! =)

2010-10-07 @ 01:08:04
Postat av: sandra

hehe va roligt me en blogg från henne med :P jättefina bilder på henne :)

2010-10-10 @ 08:29:50
URL: http://soohappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0