Va menar dom?

Okej jag har ett problem för tillfället och jag tänkte berätta lite om dom. Här hemma pratar dom om någon som heter Murphy och jag vet inte vem han är, jag ska tydligen också få träffa honom imorgon.

Det hela började när jag ville kramas med jojje så mycket, då pratade dom om att Murphy ska stoppa sin wiwi i min wowo, förstår ni vad dom menar? Och vart sitter min wowo? Det enda jag vet är att jag vill kramas med
Jojje (katten) hela tiden, han är mysig:)

Måste nog fortsätta fundera på det här...

Sen ska jag ha en frågestund, vill du veta något om mig?

Uppdaterar imorgon om vad som har hänt...

Kommentarer
Postat av: Anna N Pudelzon

Jag vet inte heller något om wiwi och wowo, men resultatet brukar bli små valpar :)

2010-11-24 @ 08:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0