Nu fattar jag



Ja nu fattar jag dom va det hela handlade om med wiewie och wowo... Dom trodde alltså att HAN skulle få göra vad han ville med mig men ne jag är en självständig tik och jag satte honom rejält på plats så till slut gömde han sig bakom människorna, hehe, Wilma goes strong!

Men jag ska erkänna en sak, Murphy är en pudding så jag gav honom 2 pussar och sen la jag mig på rygg för honom och visade honom hur sexig jag egentligen är, visar honom hur en riktig tik ska se ut om ni förstår vad jag menar;)

Det som var roligt var at vi har samma intressen och vi sitter på lika sätt, ja på rumpan alltså. Sen gillar vi romantiska kvällar framför brasan och långa skogspromenader, jag vill egentligen inte erkänna men jag tror jag börjar bli kär så vi får se hur det går på nästa dejt om jag visar honom min extra tikiga tiksida, jag kanske ska skippa nithalsbandet nästa gång:)

Kommentarer
Postat av: Murphy<3<3 4ever

Min sötnos <3<3<3<3<3

2010-11-25 @ 15:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0