Mitt liv




Hej alla bloggläsare nu är jag här igen och först måste jag be om ursäkt för att jag inte har bloggat på ett tag men jag har haft en massa saker att göra på sistone. Först måste jag säga att jag mår toppen nu och jag är nästan som valp, busar och leker med katten och ben.

Måste berätta en sak för er. Ni vet min kattkompis Lexus, han den där gula saken som jag brukar borsta tänderna med han har ett tufft liv han och tro mig jag ÄLSKAR att titta på. När han är ute i snön så fastnar det under hans mage och ben och svans så när han kommer in brukar Magda ta honom till handfatet och först plocka bort snöklumpar SEN TORKAR HON HONOM MED HÅRBLÅSEN!!! Hehe haha...Det jobbiga är att han gillar det...



Men som sagt har jag haft mycket att göra, tänkte jag skulle visa vad jag gör under en dag.

1:Vaknar och går ut och kollar mina ägor lite, skäller och så.
2:Går in och äter min ostskiva i köket och kollar om katterna blir rädd för mig när jag kommer i närhete.
3:MAGDA VAKNAR wrooooom låter det när jag attackerar henne i köket och ger henne en massa pussar.
4:Följer Magda in i köket och kollar så hon gör allting korrekt.
5:Tittar ledsamt på när dom som ska åka åker, hoppas på att jag får följa med. (Notering till mig själv, träna på blicken, den måste bättras!)
6:Nu sover jag tills farfar kommer och ska dricka kaffe, dags att tigga.
7: Sover tills det är dags för kaffetår nr 2, tigger.
8:Sover nu tills alla är hemma så att jag känner att min flock är hemma.
9:Dags för stallet, råttjagning! Letar råttorna som jag vet finns i stallet, dom ska dö!!!
10:Dags för kvällsmyset, mina slavar kliar min mage så att den blir varm och gosig.
11: Kvällspillen och sen kollar jag så att mina ägor ser okej ut.
12:Bestämmer mig för vilken säng jag ska sova i.
13:Somnar...

Som ni ser har jag mycket att göra men så är man en buisnesswoman. Jag är inte hård men jag är smart (ja jag tittar mycket på Svenska hollywood fruar.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0